Bayi Tahsilat Çözümü ile Tahsilat Süreçlerinde Kaybolmayın!

1
Tek Panelden Yönetim
2
Entegrasyon Gerektirmeyen Kullanım
3
Etkin Fraud Çözümleri ve Güvenli Altyapı
4
Hakediş Ödemeleri Yönetimi ve Detaylı Tahsilat Raporları
5
7/24 Online Tahsilat

Neden Ödero Bayi Tahsilat Çözümü?

Ödero Bayi Tahsilat Çözümü ile distribütör, bayi ve alt bayilerinizden kolayca ödeme alın, tüm tahsilat süreçlerini tek portaldan yönetin.
 

Kolay Tahsilat
Yönetimi

Çok kanallı satış yapan işletmenizin tüm tahsilat süreçlerini, bayi tahsilat portalı ile entegrasyona ihtiyaç duymadan tek panelden yönetebilirsiniz.

Yüksek Düzeyde Güvenlik

Bayi tahsilatlarınızı, Ödero’nun fraud çözümleri sayesinde güvenli bir şekilde gerçekleştirebilir, maddi kayıpların önüne geçebilirsiniz.

Finansal Durum
Raporları

Bayi Tahsilat Çözümü paneli üzerinden gelir, gider, risk ve teminatlarla ilgili detaylı raporlar alabilir, finansal durumunuzu kolayca değerlendirebilirsiniz.

Sürekli ve
Otomatik Tahsilat

Mesai saatleri dışında da aktif
kalan Bayi Tahsilat Çözümü sayesinde
7 gün 24 saat online tahsilat yaparak
nakit akışınızı sürekli hâle getirebilirsiniz.

 

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik sayfamızdan kurumsal hesabınızı oluşturup Ödero Bayi Tahsilat Çözümü'ne başvuru yapabilirsiniz. Bilgi ve belgelerinizi eksiksiz bir şekilde iletmeniz halinde ekibimiz sizinle iletişime geçer ve başvurunuz 24 saat içinde sonuçlanır.

Ödero Bayi Tahsilat Çözümü'nde tahsilatları doğrudan bayilerinize ait kartlardan yaparsınız, havale ve EFT gibi yöntemlere ihtiyaç duymazsınız.

Müşterilerinizden başarılı şekilde tahsil edilen ödemeleriniz, sözleşme esnasında tanımlanan blokaj süresi bitiminde hesabınıza geçer. Blokaj süresi ise seçimlerinize göre değişmekle birlikte önceden belirlenip sözleşmeye eklenir.

PCI-DSS Level-1 sertifikasına sahip Ödero'nun fraud çözümleri ve güçlü altyapısı sayesinde bayi tahsilatlarınızı güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.

Ödero Bayi Tahsilat Çözümü'nde vade beklemeden tahsilat yapmak, nakit akışını sürekli hale getirmek, 7/24 online tahsilat yapmak, finansal durumu gösteren raporlar almak, operasyonel süreçleri kolaylaştırmak gibi avantajlar bulunur. Bu avantajlar sayesinde zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilir, finansal durumunuzu sürekli takip edebilirsiniz.